lørdag den 1. december 2012

Jul i Slangerup

Puha, det var lige op over - men så nåede vi da også at få pyntet op! 
Efter 4 x nattevagter og 2 x 12-timers vagter efter 1 sovedag!!!!!! - så var energien lidt lav, 
meeeeeeen det blev jul alligevel. 

Her er lidt billeder af hvad det blev til i år.

Årets Adventskrans


Tre små engleporcelainsfigurer jeg har arvet fra min kære oldemor,
 og et par broderier fra min svigermor.
Juletræet aner jeg ikke hvor er fra, mener det var her da vi flyttede ind faktisk. 


Mandens skærm har også lige fået en lille kravlenisse... tihi...
og det forelskede nissepar Nisserik og Nissine.
Det er min dejlige mor, der har været i gang. Hun er fantastisk til at strikke og hækle!

Vores nye trappe skulle også pyntes op - så må vi håbe at "julemanden" husker mig i år!

Et af mine kræmmerkøb fra i sommers til en flad 10,-
Han skal lige sættes til noget strøm, så han kan lyse udenfor døren,
og byde alle naboerne en Glædelig jul.....!!! 

Glædelig 1. December allesammen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar