tirsdag den 21. august 2012

UuuUUuUUha..... slemme Chips og hvordan man styrer udenom dem....

Hvor kunne jeg godt spise en ordenlig omgang Sour Cream N Onion- chips.... Mmmmmmm *SLuRp!*


meeeeen, det er nok ikke helt det sundeste - så når jeg får en ustyrlig trang til især chips/osterejer/nachos
(alt andet saltet end flæskesvær) - så bruger jeg 5 min ude i køkkenet ..... og
PRESTO........ CHANGO......... MAGIKO....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....
Oo (Det virker bedre hvis man siger ordene højt og snurrer 3 gange rundt om sig selv btw) ;)


Så har man en sund snack. Jeg har fundet ud af at det ikke nødvendigvis behøver at være CHiPs, bare det er noget der knaser og sammensætningen med Agurk/Gulerod og Dip...
(Mmmmm Holiday dip!!!!! - min ynglings) er perfekt til min craving..... 

Efter 2½  måned har jeg tabt godt 11 kg... og er ret godt tilfreds med mig selv. Jeg finder hele tiden nye løsninger på mine gamle madlyster.
Senest her i går, så jeg den nyeste udgave af Familie Journalen, egentlig et blad min kære mor plejer at købe .........men hov hov HOOOV!! 
Der følger sørme et lille Lavkarbo-opskriftsblad med.... HAPS..... lige ned i min indkøbskurv fløj den!



Så næste køkken-eksperiment står på vaffel opskriften fra bladet..... som pandekager!
( Har nemlig ikke noget vaffeljern - og så må man jo improvisere ), og Sønnike glæder sig allerede hehe.

Nat nat !!!!! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar