torsdag den 12. februar 2015

Lidt inspiration til Valentines

Så er der jo Valentines dag lige rundt om hjørnet, og selvom jeg desværre skal på arbejde i år - så skal det da stadig fejres!! Valentine er jo udskældt for at være en dag opfundet af chokolade & blomster handlere og generelt den kommercielle industri for at sælge endnu mere.... men en dag fyldt med kærlighed, også selv om det er kommercielt, er da kun en god undskyldning til at fejre hinanden og den man elsker!! Så jeg siger bare - BRING IT ON!


Der er jo masser af romantiske ideer til hvad man skal købe til kvinder.... blomster, parfume, lækkert undertøj etc., men når det kommer til mændene bliver det lidt mere tricky... så her er lidt inspiration:


1. En god flaske Rom el. Whisky 2. Massage derhjemme el. gavekort til samme 3. Brunch! 4. Netflix!!
5. Boxset med yndlingsserie/film  6. Golfudstyr  7. Tattoo  8. Johan Bülow lakrids - YUM!
9. Morgenmad på sengen  10. Lækker kropspleje produkter fx Comwell 11. Greenfee på yndlings bane.
12. Koncertbilletter   13. Lækker chokolade   14. Billetter til event i skal til sammen fx. Colorrun!

Jeg har selv kastet mig ud i en lækker fodserie fra Comwell (lige nu har Matas 3 for 2 tilbud på denne serie!) - da jeg ved han elsker, når jeg giver en god gang fodmassage. Og hvem ved - måske jeg også kan få en tur.... ;)

Hvad giver i manden til Valentine??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar