søndag den 1. marts 2015

Så godt som næsten....

Her i sommers gik min kære mand jo på S.U. og startede langt om længe på drømmen om at blive ingeniør! Men med termin, bil, hunde og 1000 andre ansvarsområder er det altså ikke bare sådan lige.... og man må gå lidt på kompromis med nogle af sine drømme... fx handler jeg nu i Netto i stedet for min elskede Brugs.... *HULK!*.... det var en svær en.... 
(Jeg bor i Slangerup - hvor Danmarks bedste SuperBrugs ligger.... bare lige FYI!)

Og så er der jo også alle disse skønne bolig-blogs.... som viser den ene luksus-godte efter den anden. Og jeg ville da ønske at jeg kunne fylde hjemmet med ByNord puder, Normann lamper, Kähler lyshuse etc... men man må jo lige beherske sig lidt... 

Så er det jo godt man har den skønneste, kreative mor - der lige fluks hækler en Søpapegøje til en, når man ikke har råd til den orginale! 


Er den ikke bare skøn! 
Den skal op på hjemmekontoret og holde mig med selskab, når jeg arbejder hjemme!

Jeg har forresten set opskriften i Blogland et sted, men kunne ikke lige finde den igen, 
så denne er lavet helt fra mors egen fri fantasi 
- Er hun ikke god??

Det er jo snart forår!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar