søndag den 31. marts 2013

Dans skal der til!!

Nu er sidste påske(æde)frokost endelig veloverstået... og den dårlige samvittighed nager en smule....
.... uha.. jeg spiste vidst lige et stykke brød for meget... jeg burde ikke have spist hele 3 af de der anton(friste)berg marcipan æg.... men så er det godt at en ny uge og dag starter i morgen :)

Jeg mærkede lige kort den sure mine begynde at trække sig ned over mit ansigt.... og så var Youtube da lige ved hånden og efter en dejlig video af den skønne Jenna Marbles, så steg humøret og jeg fandt nogle andre dejlige danse-video'er jeg lige vil dele, for at lette humøret efter den tunge tunge påske (både i sne og mad!)

Skøn skøn video - jeg får helt lyst til at investere i et Zebra-kostume!

Jeg kan da ikke lave et danse-indlæg uden denne video! 
De danser så fantastisk! 
(Hvis det ikke var fordi jeg havde rytmesans som en tonedøv spastiker, så ville jeg gerne lære at danse sådan!)

Men man skal jo aldrig sige aldrig... det er aldrig for sent... eller for tidligt!

Og ham er er jo heller ikke til at stå for:

og så slutter vi af med min yndlings.... kan næsten se min dearhubby og sønikke danse den hehe


Glædelig (Danse) Påske!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar