mandag den 12. august 2013

Langt om længe...

Så blev det også min tur til at eje ...



Min KM (kære mand - ikke at forveksle med DM .... ja gæt hvad det står for....hehe) fandt den i Netto til 99,- og HAPS ned i indkøbskurven røg den.... og ja, udfra Janes fantastiske bog blev ugens madplan lagt:

Tirsdag:  

  • Morgenmad: Omelet med tomat og basilikum & Kaffe med æggemælk (side 56)
  • Middagsmad: Æggesalat med avokado, karry og karse (side 76)
  • Aftensmad: Ovnbagt laks med squashpasta og pesto (side 101)

Onsdag:

  • Morgenmad: Spejlæg med ost og tomatsalsa (side 59)
  • Middagsmad: Rejecocktail (side 78)
  • Aftensmad: Rester (har aftenvagt, så det må være noget nemt.) Den KM og lillebror kan hygge sig med en bage kartoffel, når nu jeg ikke er hjemme!

Torsdag:

  • Morgenmad: Hindbæromelet med kokos (side 60)
  • Middagsmad: Laksesalat med råkost (side 81)
  • Aftensmad: Rødspættepakker med spinat og blomkål (side 102)

Fredag:

  • Morgenmad: Jeg har dagvagt, så det bliver en bullet-coffee. 
  • Middagsmad: Rester fra i går. 
  • Aftensmad: Er i byen med arbejdskollegaer! Den KM og lillebror hygger med hakkebøffer, pommes og bernaise-sauce! :)

Lørdag:

  • Jeg har dagvagt, så det bliver en bullet-coffee.
  • Middagsmad: Avokadosalat med bacon & nødder (side 83)
  • Aftensmad: Kylling i tomatsalat med mascarpone (side 116)

Søndag: 

  • Morgenmad: Smoothie & Æg Cocotte (side 63+64)
  • Middagsmad: Rester fra aftensmaden lørdag & blomkåls-ris. 
  • Aftensmad: Den KM laver mad, da jeg arbejder sent.. så det er en surprise! 
Iiiiih jeg bliver helt sulten af at skrive det hele op! MUMS!
De sidste 3 uger har ikke været helt sukkerfrie (ferieeeeeee!), så jeg håber at Janes opskrifter kan være med til at holde mit blodsukker stabilt og den dumme sukkersult fra døren! 

Vi får se!

Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar