mandag den 19. august 2013

Mums - uge 33 og madplan uge 34

Jeg er FULDSTÆNDIG vild med min nye kogebog


Her er lige lidt billeder fra den forgangne uges madplan

Basilikum og tomat omelet

Frøbrød - KVÆK!

Laks med pesto-"spaghetti"- squash

Det var en kæmpe succes både for mig (-2 kg!!!!) og for familien - alt blev spist, rub og stub!
Så successen fortsætter:

MADPLAN UGE 34

Mandag:
  • Morgen: Chokoladepandekager og æg+bacon (set her:)
  • Middag: Frøbrød og æggesalat
  • Aften: Rester fra søndag (Mørbrad i fad med blomkålsris)
Tirsdag:
  • Morgen: Hindbæromelet 
  • Middag: Rejecocktail
  • Aften: Mexikansk Quesadilla (s. 125)
Onsdag:
  • Morgen: Bullet-coffee og protein drik (møder tidligt!)
  • Middag: Rester fra tirsdag + salat
  • Aften: SURPRISE - min KM laver mad. 
Torsdag:
  • Morgen: Bullet-coffee + protein drik (møder igen tidligt!)
  • Middag: Frøbrød + Makrelsalat
  • Aften: Græske frikadeller (s. 133)
Fredag: 
  • Morgen: Smoothie og Græsk yoghurt (s. 63+69)
  • Middag: Frikadelle-rester og salat. 
  • Aften: Rød karry-ret
Lørdag: 
  • Morgen: Bullet-coffee + proteindrik. 
  • Middag: Rød karry-rester + salat. 
  • Aften: LC tacotærte (s. 139)
Søndag:
  • Morgen: Æg coccotte + bacon
  • Middag: Tærte-rester + salat. 
  • Aften: KM laver mad!

Jeg glæder mig især til at smage Taco-tærten og Quesadilla'en - vi ELSKER mexikansk mad herhjemme, så det ville være dejligt hvis vi kunne finde nogle gode alternativer. 

Til slut vil jeg bare lige vise et billede af morgenmaden... 


MUMS! helt klart ikke sidste gang jeg har lavet dem!

Pennie :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar