tirsdag den 20. august 2013

Noget om andefødder

I min dejlige familie er vi lidt arveligt belastet med 
STORE og B - R - E - D - E fødder! 
Suk og det har jeg selvfølgelig været så heldig at få også! Og ikke nok med det - nej nej, 
MEGA høje vriste også... så nej ingen søde højhælede sko til mig *snøft!*
Heldigvis har jeg lige præcis lange nok tæer til at jeg ikke falder på fjæset, 
når jeg går, så det er da altid noget ik? ... nej ikke rigtig, vel... 

Jeg har altid haft lidt svært med kondisko og sneakers, da mine "andefødder" er så brede
at de hurtigt føler sig klemt. Faktisk er de mest behagelige sko jeg ejer mine Crocs...
NEJ ikke sige noget ond om mine CROCS!!!!!!! Grrrr!!!!

indtil jeg fik vist en anden måde at snøre mine sko på!

Se jeg løj ikke - BRED, BRED FOD - Quack - Quack!

Sådan mine sko almindeligvis var snøret - se hvor uimponeret Mickey er!
Det siger ikke så lidt. 

Måden at snøre sko til en andefod!

Aaaaaahhhhhh!

Det kunne jo være jeg ikke var den eneste "and" derude, så dette tip er hermed givet videre!

Pennie :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar