torsdag den 24. oktober 2013

Air Wick Black Edition - Buzz indlæg!

Efter Veet-fiaskoen, var jeg egentlig ikke sikker på jeg havde lyst til at fortsætte som Buzzer...
Se her - men så kom denne kampagne, og da jeg pt. har en lidt teenage- lugtende (sorry brormand) beboer, boende ovenpå - så tænkte jeg, at et dufte-forsøg kunne jeg ikke sige nej til - og for S*T*N, hvor er jeg glad for jeg ikke sagde nej!

Først kunne post-damen dog ikke finde pakken (tak for L*RT Post Danmark!), så jeg besøgte dem hele 6 gange før de havde min pakke!!! Grrrrr - 2B var blevet til 28 i følge post damen.... måske hun skulle overveje nye briller (ikke købt fra QB) ;)

Anyway - det her var hvad jeg pakkede ud:

 x 2 

Første indtrykket var rigtig positivt - Den sorte baggrund og mønsteret på glassene falder helt klart i min smag - og passer godt i vort hjem. Det er både neutralt, men idet det skrifter farve, når det er tændt, gør der er lidt spræl også :) 



Lillebror var ikke helt med på "forsøget", da vi før har forsøgt med en luftfrisker og aromatiske olier - men det har været lidt kras for ham, da han synes lugtene har været lidt for stærke og syntetiske (især luftfriskeren) og så forsvandt den gode duft alt for hurtigt igen, så olien skulle nærmest være tændt 24/7. 

Men han har haft Airwich black edition stående i vindueskarmen i et par uger, og forsøgt med begge dufte og som han selv siger:
"Det er sgu noget der duer de der sorte lys - kan du ikke lige købe nogle flere...?"

Det er ret store ord når det kommer fra lillebror. Han interesserer sig overhovedet ikke for hverken indretning (eller at der lugter godt på værelset... igen sorry lillebror... ) eller duftlys, det er lidt "fimset" siger han - typisk mandekommentar!

Vi har også haft lysene stående i stuen hernede til når vi har haft gæster på besøg, og på det sidste er jeg faktisk også begyndt at tænde for dem når jeg arbejder hjemme, for jeg synes at den aroma der spreder sig er så hyggelig; jeg er især vild med Mulled wime & cinnamon apple (glögg og æble) - versionen, da den lugter så meget af jul!




Lillebror kan bedst lide Purple Blackberry Fig - versionen, da han synes glögg versionen lugter for meget af kanel (som jeg ELSKER!!!!!)

Jeg har tit haft oliebrænderen tændt med diverse olier - men så skal man både have den og diverse olier stående - hvor her har du noget dekorativt og samtidig praktisk (og så er jeg bare SÅ vild med den der glögg-duft!). 

Det eneste jeg måske kan være lidt bekymret for er forbruget.... kan det genbruges? (altså jeg går udfra at glasset kan), men i buzz-informationen står der, at produktet skal miljøsorteres, da det indeholder batteri samt glas. Det ved jeg ikke lige om jeg synes om......

Bortset fra det, synes jeg, at det er et glimrende produkt med nogle (indtil videre) rigtig gode dufte samt skønt design.

Thumbs up herfra!!

Pennie :)

Dette indlæg er et buzzindlæg for Buzzador. 
Meningen i det ovenstående indlæg er 100% min egen. 
Som buzzer for Buzzador er jeg produkttester; dvs. jeg modtager et produkt til testningen. 
og gerne også x antal små prøver til uddeling. 
Du kan også blive Buzzer på www.buzzador.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar