onsdag den 1. januar 2014

Godt Nytår & Jordbær tærte! (med sukker... shyyy)

Godt nytår allesammen!
Håber i er kommet godt ind i det nye år med uskadte øjne og hænder.

Vi fejrede nytår hos min dejlige veninde Trine og hendes 2 skønne døtre. Det startede med at det skulle være en stille middag for 5 og endte med at blive en vældig fest for 10, da lillebror og kæreste, MM's (musermand) kammerat samt bonus-unger gerne ville være med - skønt med skønt på!
Så der blev fejret til de lyse timer om morgenen - FANTASTISK!

Menuen i år bestod af:

Forret:
Tarteletter med kyllingfyld med asparges

Mums!

Hovedret:
Oksefilet med rosmarin og grov salt
Broccoli salat med rødløg, pinjekerner og hakkede mandler
Hasselbagte kartofler
Rødvins sovs

Før sovs... for ja jeg spiste sgu da sovs!
(mad er ikke mad uden sovs!)
Dessert:
Jordbær tærte

Det er så resterne af 2. tærte!
(10 mennesker om 2 tærter - lidt vildt! - men god var den)
Der var ellers købt ind til vilde drinks men vi endte alle sammen med at sidde med Gin & Tonic i glassene, sjovt nok, selv ungerne, der liiiige skulle smage hvad den der voksen-drink var for'en? 

Da de kære unger så tog i byen (efter at have tømt gin'en c-følig), kunne de voksne nyde lidt finere vare, og min kære veninde hev den ene skønne flaske Rom ud af skabet efter den anden. 
Egentlig har jeg altid før været ret glad for whiskey (altså i begrænset mængder hehe - rolig nu!), men en god årgangs-Rom har jeg faktisk aldrig smagt men HOLD DA OP! For dælen da det smager godt!!
Så manden kan have whiskey'en for sig selv nu - jeg hopper med på Rommen! 

Lidt flere billeder fra aftenen:

De smukke unge mennesker!
Skål i Cola :)

Der blev danset lystigt og skørterne luftet

Ja, selv vufferne var i fest-humør!

Og sikke nogle barme... jeg mener overarme ;)


Konfetti skal der til - værsgo!


Sidst men ikke mindst skål i en fantastisk ROM!
Og det gode er - ingen tømmermænd i dag!
Tror det er fordi jeg ikke har drukket mig fuld i farvestoffer, kulsyre og sukker!

Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar