lørdag den 3. januar 2015

Madplan - UGE 2

Efter alt det tunge, fedtede mad her i julen og al den sukker (ja, jeg har ikke kunne holde mig væk i år!), starter uge 2 med en masse sund og nærende mad!
Jeg er tilbage på LCHF, som jeg nærmest kan høre min krop skrige efter...

Madplan Uge 2

Lørdag

Morgen: Græsk yoghurt m. nøddeknas.
Formiddag: Kaffe med kokosolie
Frokost: Tomatsalat med feta
Aften: Wok med kylling og grønt (manden får nudler til)

Søndag

Morgen: Græsk yoghurt m. nøddeknas (elsker virkelig denne morgenmad!)
Formiddag: peberfrugt & ost
Frokost: Tunsalat med grøntsager
Aften: Rester fra lørdag (har aftenvagt, så nemmest med rester) 

Mandag

Morgen: Græsk yoghurt.... 
Formiddag: Kaffe med kokosolie
Frokost: Omelet (skal ud i byen med en veninde, og spiser på café)
Aften: Hakkebøf med tomatsalat, kogte gulerødder (manden får kartofler) og Bearnaise

Tirsdag

Morgen: Tag et gæt ;)
Formiddag: Peberfrugt & ost
Frokost: Rester fra i går. 
Aften: Indbagt mørbrad med bacon-bønner og salat 

Onsdag

Morgen: Lidt mere yoghurt
Formiddag: Kaffe med kokosolie
Frokost: Rester fra aften i går. 
Aften: Kyllinglår med grøntsager og hjemmelavet remoulade

Torsdag

Morgen: Tror vi prøver lidt yoghurt med nøddeknas
Formiddag: Protein-shake
Frokost: Rester fra aftenen før. 
Aften: Laks med grøntsagsspiraler med pesto (manden får frisk pasta). 

Fredag

Morgen: Nøddeknas med lidt yoghurt til
Formiddag: Ost og lidt grøntsagsstave
Frokost: Salat med lakse-rester
Aften: Oksekødssuppe med flütes

Mmmmmm - velbekomme og godt nytår for dælen da!! :)

Mig og mine 2 dejlige søstre Nettie og Minna! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar